De druk is hoog - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Marloes Daan - WaarBenJij.nu De druk is hoog - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Marloes Daan - WaarBenJij.nu

De druk is hoog

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

10 Juli 2013 | Nederland, Almere Stad

Hoi Allemaal,

En opnieuw ga ik weer de wereld intrekken. Dit keer niet voor werk of stage, nee we gaan nu gewoon genieten van de natuur. De reis gaat naar Zuid-Afrika en Mozambique.
Opa, Oma en Marloes zijn hier al eens geweest en de druk om mooiere foto's te schieten dan hen is hoog. Dit moet toch wel gaan lukken? De technologie is flink verbeterd, vooral sinds Opa&Oma zijn geweest...
Ik ga mijn best doen, maar bovenal ga ik GENIETEN.

Er zal vrijwel geen internet zijn tijdens de reis, dus ik zal de verslagen achteraf hier posten.

Liefs, Marloes

  • 10 Juli 2013 - 13:16

    Karin:

    Heeeeeel veel plezieren kom alsjeblieft terug zonder parasieten, tropische ziektes en wat je daar nogal niet meer hebt :)
    xx karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Welkom op ons profiel. Leuk dat je onze verhalen wilt volgen!

Actief sinds 23 Sept. 2012
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 18354

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2013 - 23 Augustus 2013

Mozambique - The Big 5

04 Oktober 2012 - 02 Januari 2013

Baby's in Suriname

04 Juli 2011 - 25 Juli 2012

Vrijwillig naar Ghana

Landen bezocht: